zobacz swój koszyk

Wrocław - GRA MIEJSKA "ZAKŁADNIK" TEAM BUILDING

A) ZAŁOŻENIE I CEL GRY: 

"Zakładnik" to team buildingowa gra miejska we Wrocławiu polegająca na odnalezieniu w mieście jednej tajnej lokalizacji przy udziale kilku grup i wyzwolenie porwanego bohatera gry. Poprowadzi ich do niego dziwna historia, w której będą musieli wcielić się w rolę ekipy ratunkowej ze światka przestępczego i zaangażować się w sytuacje rodem z kina akcji. Podczas gry rozwiążą zawiłą zagadkę kryminalną i postarają się odszukać porwanego bohatera. 

B) LICZBA UCZESTNIKÓW W GRZE I PODZIAŁ NA DRUŻYNY: 
- minimum 20 osób

- grupy max 5 osobowe 

C) CZAS I MIEJSCE ROZGRYWANIA GRY: 

Gra docelowo ma trwać do 2,5h. Uczestnicy po podziale na drużyny różnymi metodami komunikacji dostaną się w 3 różne dzielnice Wrocławia. Będą oddalone od siebie i na początku każda z drużyn działać będzie niezależnie. Nie będą też mogły komunikować się ze sobą (z resztą nie będzie miało to większego znaczenia, bo na początku każda drużyna wykonywać będzie inną „misję”. Po wykonaniu szeregu zadań w terenie, wszystkie grupy zbiorą się w odnalezionym przez nich punkcie, gdzie połączą ze sobą wszystkie posiadane informacje i dostaną się do miejsca przetrzymywania bohatera, do której należy się udać i rozwiązać wspólnie całą zagadkę. 

D) MISJA I WSTĘPNY PRZEBIEG GRY: 

1. Pracownicy dowiadują się o porwaniu. 

Uczestnicy dowiadują się, że we Wrocławiu są nie bez powodu. Są członkami grupy przestępczej, która musi odnaleźć jednego ze swoich ludzi, który zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach. Na start dostają zrzut z karty sim uprowadzonego, nagranie video i kilka podstawowych wskazówek. 

2. Podział na drużyny i rozproszenie po Wrocłąwiu. 

Pracownicy dowiedzą się, że porwanie przeprowadziła inna grupa zorganizowanej przestępczości i to od drużyn zależy czy „porwany przetrwa”. Z nagrania video na tablecie podrzuconym do biura dowiedzą się, że aby odszukać i wyzwolić bohatera – muszą wykonać szereg zadań o „charakterze przestępczym” (jak np. dostarczyć ładunek wybuchowy, czy przeszmuglować partię spirytusu). Zostaną im podane lokalizacje, do których będą musieli się udać. To spowoduje podział na drużyny i wyjazd do różnych dzielnic miasta. 

Transport na miejsce i przebieg zadań. 

Z racji tego, że wiele z punktów ustawionych będzie w pewnej odległości od siebie, pracownicy będą poruszali się różnym formami transportu: 

- tramwaj: będą musieli wsiąć do konkretnej linii o konkretnej godzinie, gdzie spotkają łącznika który zostawi im torbę z dalszymi wskazówkami dokąd i po co mają jechać 

- łódź: którą będą musieli zlokalizować na przystani i dostać się na drugą stronę rzeki 

- samochody: na czas trwania gry zorganizowanych zostanie 3 samochody osobowe (stąd też musimy mieć pewność, że w każdej grupie co najmniej 2 osoby posiadają prawo jazdy), które podstawimy w odpowiednich lokalizacjach. Samochód będzie im służył za transport, jak również nośnik dodatkowych informacji (nagrane wiadomości na płycie CD w radio), ukryte paczki 

Zadania odbywać się będą w bardzo różnych lokalizacjach. Od publicznych terenów otwartych (place, parki), przez obiekty użyteczności publicznej. Dużą rolę odgrywać będą prywatne mieszkania w różnych częściach miasta zaaranżowane na potrzebę gry (stare kamienice na Nadodrzu i zastane tam „nieboszczyki”, lub udawane meliny i miejsca rozgrywania nielegalnych interesów. 

Głównym motorem gry jest silny element fabularny. Uczestnicy zostaną zaangażowani w historię rodem z filmu akcji i będą musieli sprawdzić swoje umiejętności na tym polu. To co ważne w grze, to fakt, że uczestnicy nie zostaną przeniesieni do czasów średniowiecza i nie będą obcować z absurdalnie przebranymi „rycerzami”, tylko działać będą w realnym świecie, w sytuacjach które teoretycznie mogłyby się wydarzyć. Poruszać się będą po swoim mieście, ale po miejscach, które będą dla nich totalnie obce. Odwiedzając je nie będą mieli zupełnie świadomości tego co ich czeka. Naturalnie każdy będzie miał świadomość, że jest częścią gry, ale zależy nam na tym maksymalnie aby przez cały jej przebieg byli pod pozytywnym napięciem i aby spodziewali się niespodziewanego. 

E) PRZYKŁADY ZADAŃ: 

- uczestnicy mają udać się do mieszkania pod adresem, o którym dowiedzieli się od informatora. Mają przekazać paczkę zawiniętą w szary papier o konsystencji zbitego proszku (narkotyki?). Pod podanym adresem znajdują uchylone drzwi. Wchodzą do pokoju i znajdują „zakrwawioną ofiarę” (prawdopodobnie ich osoba kontaktowa). W zabałaganionym pokoju muszą znaleźć kolejne poszlaki dokąd mają się udać. Skorzystają również z dyktafonu, który ofiara trzyma w ręce, a na nim dalsze wskazówki dokąd mają się udać 

- uczestnicy dowiadują się, że na basenie przy ul. Teatralnej znajdą 2 klucze do samochodu, z których mają skorzystać. Problem w tym, że klucze są przyklejone do dna basenu. Grupa będzie musiała wydelegować 2 osoby, które kupią kąpielówki, pójdą na basen i wyłowią je z dna. Reszta w tym czasie będzie szukała lokalizacji auta rozwiązując łamigłówkę 

- grupy będą musiały zlokalizować poszczególne punkty na placu przy kościele Marii Magdaleny. Problem w tym, że punkty są widoczne dopiero z wysokości. Uczestnicy będą musieli podzielić się na mniejsze grupy. Jedna część uda się na taras widokowy kościoła, a druga pozostanie na dole. Komunikując się ze sobą wspólnie będą musieli odnaleźć punkty na placu. 

Tak jak wcześniej wspomnieliśmy - wszystkie drużyny mają inne zestawy zadań i miejsc, które będą miały odnaleźć i rozwiązać. Jednak to od zebranych informacji od wszystkich drużyn zależy ich wspólny sukces, a grę zakończą wspólnie tryumfalnie wchodząc do biura i uwalniając pracownika. 

Zadania na poszczególnych etapach gry będą wymagały od pracowników różnych umiejętności: 

- wymiany informacji (tzn. bezpośrednio będą musiały nawiązać kontakt z napotkanymi ludźmi czy też odwiedzać punkty, w których będą musieli zdobyć konkretne informacje 

- spostrzegawczości 

- pracy w grupach i umiejętności wspólnego rozwiązywania łamigłówek 

- umiejętności orientacji w terenie 

- sprawnego czytania mapy i informacji podanych na różnych nośnikach (informacja kolejowa, płyta CD w radiu, telefon odebrany z budki przy konkretnej lokalizacji) 

F) WERYFIKACJA ODPOWIEDZI: 

Przy każdym z poszczególnych etapów, uczestnicy spotkają się lub skontaktują się z jednym z Moderatorów gry i wymienią odpowiedziami. Jeżeli odpowiedzi będą się zgadzały – moderator przekaże im dalsze wskazówki i poda kolejne zadania. 

G) ATRYBUTY: 

Uczestnicy gry wyposażeni zostaną w atrybuty gry czyli gadżety, które na poszczególnych etapach gry będą wykorzystywały aby rozwiązywać podane zadania. Mogą być nimi ,np. mapa, zdjęcia różnych tajemniczych lokalizacji, telefony pre paid, kamera go-pro, tablet, lampy UV, notatnik. Atrybuty będą rozdzielone między uczestnikami w taki sposób aby każdy z uczestników czuł, że jest po części odpowiedzialny i zaangażowany w wykonywanie zadań. Opis środków transportu został zawarty wyżej. 

H) ZAPLECZE TECHNICZNE I LOGISTYKA GRY: 

Wszystkie atrybuty gry (telefony, wiadomości, tajemnicze pakunki, przekazywane informacje), jak i samochody, łodzie, rowery organizujemy sami. Rówież miejsca odwiedzane przez uczestników zostanę na czas gry specjalnie dostosowane do potrzeb eventu. Personel obsługujący grę i wszystkie napotkane osoby podczas gry zostaną przeszkolone. Każda drużyna dodatkowo będzie „śledzona” przez jednego z moderatorów gry aby nie było żadnych niespodzianek, a gra toczyła się płynnie i sprawnie. To moderatorzy będą mieli za zadanie odpowiednio naprowadzać lub czasem krzyżować szyki uczestnikom aby gra była dobrze zsynchronizowana w czasie, a uczestnicy trafiali do planowanych miejsc. 

WSZYSTKIE ODWIEDZANE PUNKTY, JAK I WSZYSTKIE SYTUACJE PODCZAS GRY ZOSTANĄ ZAARANŻOWANE, A UCZESTNIKOM NIE GROZI NIEBEZPIECZEŃSTWO. 

Ważnym jest natomiast aby uczestnicy mieli wrażenie, że to dzieje się naprawdę i aby skonfrontować ich z sytuacjami odrobinę podwyższającymi adrenalinę. 

I) UWAGI: 

Zadania są tak ułożone aby drużyny były zdolne rozwiązać każde z nich, ale aby z pewnością wymagały wysiłku. Również odwiedzane punkty w centrum miasta muszą być dostępne, więc są sprawdzane na dzień przed grą aby nie było niespodzianek. 

Cena zawiera

  • podział na 5osobowe grupy
  • pełna obsługa wg opisu
  • profesjonalnie przygotowana gra miejska
   

Dodatki (opcjonalne)

wynajem-hummera-gdansk
99 PLN/os.
min. 8 os.
LIMUZYNA - TRANSFER
Transfer w 1 stronę do miejsca atrakcji elegancką limuzyną z szoferem. Im więcej osób, tym większa limuzyna. Opiekunka i wino musujące na pokładzie. Przejazd trwa godzinę lub krócej, jeśli się spieszycie. 

Nasi klienci