Regulamin


Regulamin uczestnictwa 

§1 
Definicje:

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się poniższe definicje:
 

  1. WBIEGU  – nazwa skrócona firmy WBIEGU Iwona Ciechomska (zwanej dalej „Firmą”),  zarejestrowanej pod adresem: Ludwiki 4/28, 01-226 Warszawaoperator strony integracyjne.pl;
  2. Firma - firma WBIEGU, operator strony integracyjne.pl;
  3. Strona integracyjne.pl – strona internetowa, pod którą Firma przekazuje informacje o swojej działalności i prowadzi sprzedaż produktów - voucherów na atrakcje, szkolenia, warsztaty, imprezy, oraz usługi - cateringowe  (zwana dalej "stroną", „stroną www” lub „serwisem internetowym”);
  4. Warsztat - towar lub usługa sprzedawana bezpośrednio przez Firmę lub pośrednio przez poddostawców Firmy. ( Dalej "szkolenie", "warsztat", "wydarzenie", "event", "impreza" lub "atrakcja") 
  5. Organizator Grupy – osoba fizyczna działająca we własnym imieniu albo w imieniu przedsiębiorcy, składająca zamówienie na daną atrakcję. ( Dalej "Klient" , "Organizator" lub "Organizator Grupy)
  6. Uczestnicy – grupa osób, biorących udział w imprezie.
  7. Voucher ostateczny – przesyłane drogą elektroniczną potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży atrakcji, zawierający informacje na temat głównych cech świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Organizatorem Grupy i podstawowe punkty niniejszego Regulaminu;
  8. Poddostawca  - Osoba fizyczna, prawna lub instytucja  współpracujące z Firmą w ramach dostarczania atrakcji lub ich części składowych.
  9. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
  10. Strony - stronami umowy sprzedaży atrakcji są z jednej strony FIrma, z drugiej strony Organizator Grupy lub przedsiębiorca w imieniu którego działa Organizator Grupy w oparciu o pełnomocnictwo.(dalej strona lub Klient) 

§2
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób zawierania umów dotyczących sprzedaży atrakcji przez Firmę.
  2. Regulamin stosuje się do wszystkich sprzedawanych przez Firmę atrakcji.
  3. Wszyscy uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Organizator Grupy zobowiązuje się do poinformowania uczestników o treści Regulaminu.
  4. Firma zobowiązuje się do dochowania należytej staranności przy sprzedaży atrakcji i do zapewnienia odpowiedniej komunikacji z pracownikami Firmy.

§3
Przedmiot umowy, termin płatności, sposób zawarcia umowy i zmiany umowy

  1. Zakup atrakcji następuje bezpośrednio przez serwis internetowy, gdzie po zapoznaniu się z głównymi cechami świadczenia, w tym przedmiotem świadczenia oraz ceną świadczenia, Organizator Grupy dokonuje wyboru atrakcji, określa liczbę uczestników oraz termin atrakcji.  Zamówienie atrakcji wymaga wpłaty zadatku w wysokości 50% ceny całkowitej. Organizator może również opłacić zamówienie w całości od razu na podstawie wystawionej faktury proforma. Pozostałe 50% ceny, należy wpłacić w terminie do 14 dni przed terminem atrakcji. W przypadku braku płatności w w.w terminie Firma rezerwuje sobie prawo, po uprzednim poinformowaniu klienta i wyznaczeniu terminu wpłaty, do uznania imprezy za anulowaną przez Klienta i zachowania zadatku jeśli taki został wpłacony. Jeślli termin eventu przypada na mniej niż 14 dni od daty zamówienia,  w celu dokonania rezerwacji należy opłacić 100% sumy zamówienia przelewem ekspresowym lub poprzez link do płatnosci. Jeśli procedury Firmy Organizatora nie przewidują takich sposobów płatności, a zamówione atrakcje wymagają pilnego potwierdzenia, Organizator przesyła Firmie drogą mailową bankowe potwierdzenie wpłaty.
  2. Umowa pomiędzy Firmą a Organizatorem Grupy lub Firmą którą reprezentuje zostaje zawarta w momencie zaksięgowania zadatku na koncie Firmy lub koncie Firmy obsługującym płatności elektroniczne  (np, PayPro, Dotpay, Prelewy24, Stripe). Wpłata zadatku jest jednoznaczna z akceptacją warunków Regulaminu. Organizator zobowiązuje się do zapoznania wszystkich uczestników z Regulaminem i ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne naruszenie warunków przez uczestników.
  3. Po zaksięgowaniu zadatku, Firma przesyła Organizatorowi ostateczny voucher, który stanowi potwierdzenie zawarcia umowy oraz określa szczegóły realizacji zamówienia.
  4. W przypadku, dokonywania zmian w zamówieniu, w szczególności dotyczących ilości osób biorących udział w atrakcji, terminu atrakcji i innych niewymienionych, Firma przesyła Klientowi poprawiony voucher.
  5. Stronami umowy, o której mowa w §3 pkt 2 Regulaminu są: Firma oraz Organizator albo przedsiębiorca, w którego imieniu działa Organizator Grupy.
  6. Rezerwacja oraz zakup atrakcji następuje po zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków Regulaminu przez Organizatora Grupy, przedsiębiorcę, w którego imieniu działa Organizator Grupy  i wszystkich uczestników.
  7. Firma na zgłoszone przez druga stronę żądanie, wystawia i przesyła fakturę VAT proforma. 
  8. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami netto i do każdej kwoty zostanie doliczona odpowiednia stawka podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. W przypadku firm posiadających siedzibę poza granicami Polski, kwota brutto będzie stanowiła ustaloną cenę ostateczną, do której zostanie przyporządkowana stawka podatku VAT np (ang - N/A). Klienci zagraniczni, którzy spełniają warunki do rozliczania VAT w ramach tzw. odwrotnego obciążenia (reverse charge), zobowiązani są do samodzielnego rozliczenia VAT zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju swojej siedziby.
  9. Faktura VAT wystawiana jest na żądanie drugiej strony, zgłoszone w terminach wskazanych w obowiązujących przepisach.  Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 stycznia 2020 roku, przedsiębiorca, który dokona zakupów firmowych na podstawie paragonu lub innego dowodu wpłaty, będzie mógł żądać wystawienia faktury do tego paragonu, pod warunkiem, że wymieniony dowód wpłaty będzie zawierał jego NIP. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę, należy podać NIP firmy przed dokonaniem płatności. W innym wypadku, sprzedawca nie będzie miał prawa wystawić faktury, a tym samym nabywca będący przedsiębiorcą, straci możliwość zaliczenia zakupu do kosztów działalności gospodarczej. 
  10. Podane czasy trwania atrakcji są orientacyjne i mogą różnić się w zależności od wielkości grupy, terminu, miejsca, pory dnia itp. 
  11. Z uwagi na czas realizacji zamówienia, zawarcie umowy, o której mowa w §3 pkt 2 Regulaminu, oraz wybór dodatkowych atrakcji, powinny nastąpić co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem atrakcji. Nawet po przekroczeniu tego terminu, możliwe jest skorzystanie z proponowanych usług Firmy, wymaga to jednak wcześniejszego skontaktowania się (najlepiej telefonicznie) celem dopasowania terminów wybranych atrakcji. W takim wypadku należy opłacić 100% sumy zamówienia.
  12. Organizator Grupy ma prawo do zmiany liczby uczestników najpóźniej na 10 dni roboczych przed terminem wydarzenia, informując o tym Firmę drogą mailową na adres . W przypadku zgłoszenia zmniejszenia liczby uczestników po tym terminie, Organizator zobowiązany jest do uregulowania płatności za pierwotnie zgłoszoną liczbę uczestników. Zwiększenie liczby uczestników wymaga zgody Firmy i jest możliwe jedynie w miarę dostępności miejsc. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dodatkowych uczestników, jeśli zmiana zostanie zgłoszona w terminie krótszym niż 10 dni proboczych przed wydarzeniem.
  13. W przypadku, gdy dana atrakcja posiada cenę od osoby ( tzn. do zorganizowania wymaga pewnej minimalnej liczby uczestników) w sytuacji, gdy uczestniczy w niej mniejsza, ale zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu liczba osób, Klient jest zobowiązany zapłacić cenę za minimalną liczbę osób wymaganą dla danej atrakcji z zastrzeżeniem pozostałych zapisów nieniejsego Regulaminu.
  14. W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest niższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu, Firma podejmie starania zmierzające do korzystnego dla drugiej strony rozliczenia atrakcji, z uwzględnieniem mniejszej liczby osób faktycznie uczestniczących w atrakcji. Okoliczność ta może zależeć od terminu uprzedniego przekazania Firmie informacji o niższej liczbie osób uczestniczących w atrakcji.
  15. W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest wyższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu, Firma podejmie, w ramach swych możliwości, starania zmierzające do  zapewnienia udziału/atrakcjach również osób, których uczestnictwo nie zostało zadeklarowane, z zastrzeżeniem §3 Regulaminu. Możliwość realizacji zmienionego zamówienia może zależeć od terminu uprzedniego przekazania informacji o zwiększeniu ilości osób uczestniczących w atrakcji, na adres e-mail lub numer telefonu widoczny na stronie Firmy w godzinach pracy biura Firmy lub na numer telefonu koordynatora eventu w dni robocze.
  16. Firma podejmie starania celem zadośćuczynieniu oczekiwaniom Organizatora Grupy w zakresie zmiany atrakcji na inną lub zmiany terminu atrakcji - zgłoszonych po zawarciu umowy. Sprawy tego typu rozpatrywane są indywidualnie, a ostateczna decyzja zależy od sytuacji i należy do kierownictwa Firmy.
  17. W wyjątkowych przypadkach, gdy termin imprezy ma zostać przełożony na mniej niż 10 dni przed planowaną datą wydarzenia, Firma zastrzega sobie możliwość, na wniosek Klienta, odstąpienia od potrącenia 100% sumy zamówienia. W takiej sytuacji Klientowi może zostać zaproponowana opcja przełożenia terminu imprezy za dodatkową opłatą, która pokryje koszty organizacyjne Firmy. Skorzystanie z tej opcji jest dobrowolne, a wysokość opłaty ustalana jest indywidualnie, w zależności od okoliczności. Klient jest zobowiązany do wskazania nowego terminu w ciągu 7 dni roboczych. Nowy termin musi zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie 2 miesięcy od pierwotnej daty wydarzenia i wymaga akceptacji Firmy. W przypadku braku wskazania nowego terminu w wyznaczonym czasie lub niemożności osiągnięcia porozumienia w sprawie nowego terminu, rezerwacja zostaje anulowana, a dotychczas wpłacone środki przepadają na rzecz Firmy. Zmiana atrakcji, liczby uczestników czy lokalizacji wydarzenia nie jest możliwa. Wszystkie zaplanowane elementy imprezy muszą pozostać bez zmian, a liczba uczestników nie może zostać zmniejszona. Decydując się na odstąpienie od potrącenia 100% sumy zamówienia przez Firmę, Klient akceptuje, że anulowanie imprezy w nowym terminie lub zmniejszenie liczby uczestników niezależnie od tego kiedy zostanie zgłoszone, spowoduje potrącenie pełnej należności. Nowy termin jest traktowany jako ostateczny i wiążący.
  18. Oferta na stronie www oraz oferty wysyłane w formie e-maila nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i mają charakter informacyjny obowiązujący na dzień udostępnienia. Zapis ten nie jest wprowadzony w celu wprowadzania kogokolwiek w błąd, lecz z powodu możliwości zaistnienia ludzkich pomyłek, pomimo całej staranności. Firma zastrzega sobie w ten sposób prawo do pomyłki lub błędu. 

§4
Prawo odstąpienia przez stronę która dokonuje zakupu.

 

  1. Wstępne rezerwacje, w ramach których strona nie zapłaciła zadatku, są nieobowiązujące. Strona może wprowadzać zmiany w takim zamówieniu np. co do liczby osób uczestniczących w atrakcji, a także anulować rezerwację, bez obowiązku ponoszenia żadnych kosztów.
  2. Po zawarciu umowy, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy w terminie na więcej niż 10 dni roboczych przed terminem pierwszej atrakcji, powoduje przepadek zadatku na rzecz Firmy na poczet pokrycia kosztów. Odstąpienie od umowy lub zmiana liczby uczestników, dokonane na mniej niż 10 dni roboczych przed atrakcją, powoduje obowiązek zapłaty pełnej kwoty wynikającej z zamówienia. W takim wypadku, brakującą kwotę należy uiścić w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy na podstawie wystawionej faktury.
  3. W sytuacji, o której mowa w §4 pkt2 Regulaminu, przy wcześniejszym poinformowaniu Firmy o odstąpieniu od umowy, możliwe jest podjęcie przez strony rozmów negocjacyjnych, celem wypracowania jak najbardziej satysfakcjonującego obie strony porozumienia w zakresie zapłaty ceny. W szczególności, w ramach prowadzonych negocjacji, Firma może zaproponować wystawianie vouchera do wykorzystania przez drugą stronę, w innym terminie.
  4. Z zastrzeżeniem zapisów §5, w razie niewykonania umowy przez jedną ze stron, druga strona może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić i otrzymany zadatek, w wysokości określonej zgodnie z §3 pkt. 1,  zachować, a jeżeli sama go dała, może żądać jego zwrotu w określonej przepisami prawa wysokości.
  5. Organizatorowi grupy działającego w imieniu, swoim lub firmy jak i  konsumentowi oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość ( z wyjątkami wg ustawy) pod warunkiem iż w zamówieniu lub w trakcie jego realizacji, nie został określony termin i/lub okres świadczenia usługi/ dostarczenia atrakcji.
  6. Egzekucja należności wynikających z Regulaminu odbywa się na koszt dłużnika.
 

§5
Zasady uczestnictwa w atrakcjach, zasady wykonywania umowy

  1. Wszyscy uczestnicy muszą być pełnoletni. Obowiązek dopilnowania tego warunku spoczywa na Organizatorze. Firma nie ponosi odpowiedzialności za udział w atrakcji osób niepełnoletnich.
  2. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie uczestników podczas wydarzeń ani za szkody spowodowane przez uczestników. Organizator Grupy odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby biorące udział w wydarzeniu oraz za zapewnienie, że wszyscy uczestnicy są pełnoletni oraz zapoznali się z Regulaminem.
  3. Firma zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w atrakcji uczestników zachowujących się w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub naruszających zasady współżycia społecznego, bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów.
  4. ​W trakcie trwania atrakcji, Firma zastrzega sobie prawo żądania opuszczenia miejsca atrakcji przez uczestnika lub uczestników nieprzestrzegających Regulaminu, niestosujących się do uzasadnionych w danej sytuacji wskazówek i zaleceń pracowników Firmy, pracowników firm podwykonawczych i osób współpracujących (instruktorów, koordynatorów eventu, artystów, obsługi lokali i innych niewymienionych tutaj) albo zachowujących się niepoprawnie, niegrzecznie, z uwagi na zasady współżycia społecznego (m. in. niszczących sprzęt Firmy lub firm współpracujących).
  5. Z uwagi na sytuacje losowe niemożliwe do przewidzenia ( m.in force majeure - siła wyższa) oraz inne sytuacje niezależne od Firmy ( np. znacząca zmiana ilości uczestników wobec pierwotnie zakładanej, zmiana wytycznych Klienta etc. ), Firma zastrzega sobie prawo do zorganizowania atrakcji w innym miejscu lub o innej godzinie niż pierwotnie ustalono przy zapewnieniu podobnych lub wyższych standardów świadczonej usługi.  Firma dołoży wszelkich starań by zmiana taka była jak najmniej uciążliwa dla Klienta oraz poinformuje Klienta niezwłocznie w przypadku zaistnienia takiej sytuacji. W takiej sytuacji, jeśli cena świadczenia bazowego  ( cena atrakcji) ulegnie zmianie, Klient otrzyma propozycję nowej ceny, z której będzie mógł w określonym czasie skorzystać.
  6. Organizator zobowiązuje się pokryć wszelkie ewentualne koszty, spowodowanych przez uczestników szkód, według szacunku strat sporządzonego na miejscu zdarzenia. Oszacowania strat, niezwłocznie po ich zaistnieniu, dokonuje się na piśmie. Pismo to stanowi jednocześnie wezwanie do zapłaty i zobowiązuje Klienta, do zapłaty określonego w nim odszkodowania (kwota szkody). W taim wypadku możliwe jest uisczenie opłaty na miejscu lub w terminie 7 dni po zakończeniu eentu na podstawie faktury wystawionej orzez Firmę. 
  7. Firmie, w wyjątkowych sytuacjach, gdy wykonanie umowy jest niemożliwe tj. np. gdy podwykonawca zaprzestanie działalności, lub zmieni ofertę w sposób uniemożliwiający dostarczenia atrakcji w kształcie opisanym na stronie www. przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 2 dni od dnia jej zawarcia lub dnia, w którym Firma uzyskała informację o tym, że wykonanie umowy jest niemożliwe.  W takim wypadku Firma poinformuje Organizatora o zaistniałej sytuacji i zaproponuje alternatywne rozwiązanie. Jeśli nie zostanie zaakceptowane w wyznaczonym terminie, Firma zwraca Klientowi, całość wpłaconej kwoty.
  8. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania wydarzenia w przypadku zaistnienia sytuacji losowych, działania siły wyższej lub okoliczności niezależnych od Firmy, takich jak problemy z dostępnością podwykonawców, choroby, nagłe awarie czy zmiany przepisów prawa. W przypadku odwołania wydarzenia, Firma zwróci Organizatorowi całość dotychczas wpłaconej kwoty. Jeśli zmiana terminu jest możliwa, Organizator ma prawo do skorzystania z nowego terminu lub odstąpienia od umowy bez dodatkowych kosztów.
  9. W wyjątkowych przypadkach, gdy z powodów niezależnych od Firmy (np. warunków atmosferycznych, sytuacji drogowej, choroby lub wypadków losowych osób poddostawców lub zaangażowanych w zorganizowanie atrakcji, których zastąpienie jest niemożliwe, nagłej awarii lub innych wypadków losowych itp.), zachodzi konieczność zmiany lokalizacji i godziny atrakcji, Firma informuje Organizatora Grupy o tym fakcie niezwłocznie po zaistnieniu wspomnianych okoliczności. W takim wypadku, wszystkie zapisy i zobowiązania wynikające z Regulaminu pozostają bez zmian.
  10. W wyjątkowych okolicznościach, w razie konieczności odwołania atrakcji przez Firmę lub poddostawcę (np. wskutek działania siły wyższej, żałoby narodowej itp.), w przypadku gdy strony nie uzgodnią wspólnie innego terminu atrakcji, Firma zwraca Klientowi całą dotychczas wpłąconą kwotę. W takiej sytuacji Strony zrzekają się dlaszych roszczeń odszkodowawczych wobec siebie.  
  11. Transfer w cenie niektórych warsztatów/szkoleń  jest realizowany prywatnymi minibusami Firm przez zewnętrznych Poddostawców. W wyjątkowych przypadkach niezależnych od Firmy ( niedostępność, siła wyższa etc.) Firma rezerwuje sobie prawo do skorzystania z innych sposobów transportu. 
  12. W przypadku, gdy podwykonawcy rezerwują sobie prawo do określenia zasad uczestnictwa w atrakcji np. selekcji klientów, uczestnik ubrany niezgodnie z dress codem wymaganym przez podwykonawcę (czyli np. w butach sportowych, białych skarpetkach, klapkach, sandałach, łańcuchach, dresach itp.), pod znacznym wpływem alkoholu, pod wpływem środków odurzających a także niestosujący się do innych zasad, może nie zostać dopuszczony do udziału w atrakcji. W takiej sytuacji uczestnikowi, ani stronie umowy nie przysługuje prawo żądania zwrotu ceny. Firma zaleca zapewnienie nietrzeźwemu lub odurzonemu uczestnikowi możliwości bezpiecznego powrotu do domu. W celu uzyskania informacji dotyczących zasad dopuszczania do udziału w atrakcji, obowiązujących u danego podwykonawcy, należy skontaktować się z koordynatorem eventu.

§6
Ubezpieczenie

  1. Firma nie zapewnia automatycznego ubezpieczenia uczestników na czas wydarzenia, chyba że Organizator wykupił dodatkową opcję ubezpieczenia NNW. Organizator ma obowiązek poinformować uczestników o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na własną rękę w przypadku uczestnictwa w atrakcjach ekstremalnych (np. zorbing, skoki na bungee). W przypadku braku odpowiedniego ubezpieczenia, uczestnicy biorą udział w wydarzeniu na własne ryzyko i z własnej woli. 
  2. Organizator Grupy zobowiązany jest do poinformowania wszystkich uczestników o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, przepisach oraz odpowiedzialności za własne działania podczas wydarzenia. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w wydarzeniu osobom, które nie przestrzegają zasad lub znajdują się pod wpływem alkoholu lub substancji odurzających. Organizator Grupy ponosi odpowiedzialność za niedopełnienie obowiązku informacyjnego wobec uczestników.
  3. Klient może wykupić w Firmie ubezpieczenie NNW  oferowane przez zewnętrzych dostawców. Wykupując ubezpieczenie w Firmie, Organizator poprzez wpłatę oświadcza, iż zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia N.N.W zaoferowanego przez Firmę 
  4. Niektóre oferowane przez Firmę atrakcje np: skoki ze spadochronem, zorbing lub jazda na quadach, a także inne tu niewymienione, przez towarzystwa ubezpieczeniowe uważane są za sporty ekstremalne i nie podlegają ochronie ubezpieczeniowej. Ochrona ubezpieczeniowa jest wyłączona również w razie stwierdzenia spożywania przez uczestników alkoholu oraz innych środków odurzających. W celu zabezpieczenia się na wypadek powyższych okoliczności, zalecane jest wykupienie odpowiedniego dodatkowego pakietu ubezpieczeń w towarzystwie ubezpieczeniowym.
  5. Firma oświadcza, że większość podwykonawców dostarczających atrakcje posiada podstawowe ubezpieczenie O.C.
  6. Ubezpieczenie OC Firmy - deliktowe i kontraktowe jest wliczone w cenę niektórych atrakcji.
  7. Firma przestrzega, że każdy uczestnik powinien posiadać ubezpieczenie medyczne, ważne na terytorium R.P.
  8. Wobec regulacji dotyczących prawa odstąpienia zawartych w § 4 pkt 2 Regulaminu, na wypadek konieczności odstąpienia od umowy z uwagi na chorobę, zalecane jest skorzystanie z ubezpieczenia na tę okoliczność. Firma informuje, że wielu wystawców kart kredytowych oferuje podobne ubezpieczenie jako opcję. O szczegóły należy pytać przedstawiciela swojego banku lub firmy ubezpieczeniowej.

§7
Opis procedury reklamacyjnej

  1. Organizator Grupy ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia zakończenia wydarzenia, wskazując na konkretne uchybienia w realizacji zamówienia. Reklamacja powinna być zgłoszona drogą mailową na adres biuro@integracyjne.pl wraz z opisem i dokumentacją problemu (np. zdjęcia, filmy). Firma zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji, Firma może zaproponować Organizatorowi zwrot części ceny, dodatkowy rabat na przyszłe zamówienia lub innego rodzaju zadośćuczynienie. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
  2. Strona może składać reklamacje dotyczące zawartej z Firmą umowy pod adresem: biuro@integracyjne.pl lub w formie pisemnej na adres Firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • a.  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta
  • b. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania strony.
  • d. opis wszelkich okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.

       3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Firma, przed jej rozpatrzeniem, zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
       4. Firma rozpoznaje reklamację, maksymalnie w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w pełnej formie lub daty jej uzupełnienia zgodnie z §7 pkt 3 Regulaminu, kierując się ochroną słusznego interesu składającego reklamację.
       5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez składającego reklamację adres e-mail.

 

§8
Polityka prywatności

W celu dostosowania treści i usług dostępnych za pośrednictwem serwisu www do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkowników, administrator używa tzw. cookies, czyli krótkich informacji tekstowych zapisywanych na komputerze użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego komputera. 'Cookies' dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron portalu oraz umożliwiają sprawne identyfikowanie użytkownika i jego preferencji, co pozwala na poznanie jego zachowań i zainteresowań. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies.
 

§9
Płatności elektroniczne

Firma oświadcza, że płatności elektroniczne związane z zawarciem umowy, obsługuje firma Dotpay S.A., z siedzibą w Krakowie (30-552) przy ul. Wielickiej 72, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000296790, posiadająca REGON 240770255, NIP 6342661860.

§10
Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Wszelkie spory wynikające z wykonywania umowy, strony zobowiązują się, w pierwszej kolejności, rozwiązywać w sposób pozasądowy (np. w drodze mediacji).
  3. W razie braku porozumienia, strony postanawiają, że wszelkie spory lub roszczenia wynikające z wykonywania umowy lub z jej naruszenia, rozwiązania lub nieważności, albo też z nimi związane, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Firmy.
  4. W przypadku umów zawieranych z konsumentem, lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, wszelkie spory lub roszczenia, o których mowa w §10 pkt 3 Regulaminu, rozpoznawane są przez sąd właściwy, zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  5. Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
 Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to biuro@integracyjne.pl
  6. Firma przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług, zawierania i wykonywania umów. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia.